Szolgáltatásaink

Időzített marketing

Amellett, hogy az újdonsült édesanyákat kiadványainkban a legmegfelelőbb időben látjuk el tippekkel, megbízható tanácsokkal és a baba gondozásához elengedhetetlen szakértői tudásanyaggal, a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat is bemutatjuk számukra. Megfelelően időzített segítségünk felbecsülhetetlen értékű egy kisgyermekes család életének kulcsfontosságú szakaszaiban.

Kiemelkedően fontosnak tekintjük, hogy az édesanyák legbízhatóbb tanácsadójukként és elsődleges információforrásként tekintsenek ránk – várandósságuk kezdetétől egészen a baba 12 hónapos koráig, később pedig az iskoláskor kezdetéig.

Mit jelent az időzítés?

  • Információs csomag – a várandósság elején

Minden várandós édesanya jogosult Információs csomagunkra, melyet az országos védőnői hálózat 1280 pontján 3200 védőnőtől vehetnek át a várandósság első trimeszterében.. Az Információs csomag tartalmazza a várandósság teljes időszakát felölelő „Rád Várva” kiadványunkat, mely tartalmának szakmaiságát a MAVE jóváhagyása biztosítja, továbbá olyan hasznos tájékoztatókat és kedvezményekre jogosító kuponokat találhatnak a csomagban, melyeknek köszönhetően a családok kedvezményesen vásárolhatják meg a kiemelkedő minőségű termékeket is, hogy gyermekük számára a legjobb körülményeket biztosítsák.

  • Várandós bőrönd – a várandósság alatt bármikor

A csomagban található egyedi kód alapján a babavárás ideje alatt bármikor kiváltható a várandós édesanya számára fontos mintákat és tájékoztatókat tartalmazó Várandós Bőrönd, mely országos disztribúcós hálózatunk bármely tagjánál (dm – drogerie markt, Patika Plusz, Kulcs Patika, egyénileg csatlakozó bababoltok) átvehető.

  • Baba bőrönd – közvetlenül a baba születése után

A kórházak által egyedileg jóváhagyott tartalmú ajándékcsomagot a szülészeti/csecsemő osztály szakembereitől vehetik át az édesanyák, mely megbízhatóságot tükröz számukra.

  • PICi bőrönd – 1500g alatt született babák számára

Az 1500 gr. alatti koraszülött babák számára összeállított ajándékcsomag azoknak a családoknak készült, akikhez hirtelen érkezett kisbabájuk. Számukra kiemelkedően fontos a megbízható minőség, hiszen nincs idő termékek tucatjainak kipróbálására

  • Hírlevél szolgáltatás

Hírlevél szolgáltatásunk egyedi koncepció alapján működik, melynek célja, hogy minden várandós édesanya és kisbabás anyuka a számára legfontosabb információkat és ajánlatokat kapja. A baba várható születési dátumának alapján mind a babavárás, mind a születés után legaktuálisabb tudnivalókat és az adott életkornak legmegfelelőbb termékeket, háztartási, időbeosztási és gyermeknevelési tippeket küldjük meg.

Tökéletes célcsoportelérés

Egy gyermek érkezésével hatalmas mértékben változik a család élete. Az új életszakasz új termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat igényel, melyekre akkor reagálunk jól, ha a megoldásokat készen, a legtökéletesebb időzítéssel juttatjuk el a célcsoporthoz – a siker kulcsa nálunk van.

Koncepció:

Célunk egy olyan társadalmi szerep vállalása, melyben a családi élet könnyebbé tételével egy kiegyensúlyozottabb lelki és anyagi háttérben felnővő generáció alapjait teremthetjük meg.

Célcsoport 90%-os lefedettsége

  • Célcsoport: várandós anyák, kismamák (0-12 hónapos baba), kisgyermekes anyák (1-6 éves korig)
  • Folyamatos kommunikáció
  • ajándékcsomagokban történő mintázás, tájékoztatás
  • BabaDirect termékajánló támogatása

Disztribúció:

  • Mintacsomagokban szállított kiadványok, termékek, termékminták, tájékoztatók – védőnői szolgálatok, kórházi szakemberek közvetítésével
  • 1280 védőnő szolgálat 3200 védőnője
  • xxx kórház szülészete
  • xxx kórház PIC osztálya
  • saját webshpounkban értékesíthető termékek, ajándékozható termékminták

Szakmai háttér:

  • Kiadványaink anyaga a MAVE és a Magyar Ápolási Egyesület Szülésznői Szekciójának jóváhagyásával készülnek
  • A mintacsomagokban elhelyezett termékminták, kiadványok és tájékoztatók a kórházak dolgozóinak jóváhagyásával kerülnek elhelyezésre a csomagokban (bababarát kórházak)

Csomagprogramok:

  • piac bemutatása a legmegfelelőbb életszakaszokban = új igények, új termékek
  • Kulcs érzelmi pillanat: új családi életszakaszok – babavárás, baba születése, gyermeki fejlődési szakaszok, óvodába lépés, testvér érkezése

Hatékonyság:

  • A bemutatkozó termékekről a személyes tapasztalat mellett más édesanyák megerőstő véleményét is megkapja a fogyasztó (egyedülálló, kombinált lehetőség a piacon)

Költséghatékony eszköz:

  • Nincs meddőszórás
  • 100% pontossággal időzített célcsoport elérés

360 fokos megközelítés

Érje el célközönségét egyszerre több platformon, így növelve az üzenet hatékonyságát a 360 fokos marketing stratégiának köszönhetően. Minél többször találkozik a közönség egy adott termékkel vagy szolgáltatással, annál erősebb lesz a termék ismertsége.

A legfontosabb: a kipróbálható termék vásárlásra ösztönöz.

Média koncepció:

off-line

  • mintacsomagok,
  • tanácsadó kiadványok,
  • az egészségügyi dolgozók akkreditált szakmai továbbképzése,
  • rendezvények várandós és kisgyermekes édesanyák, családok számára,
  • direkt üzeneteket,
  • fogyasztói promóciók,
  • adatbázis kezelés

online

  • weboldal,
  • email kampányok,
  • hírlevelek,
  • social media