Bemutatkozás

Miért fontosak a családok?

  • A mai, közel 10 millió főt számláló Magyarországon évente közel 100.000 gyermek születik. A társadalom elöregedő jellege miatt így egyre nagyobb figyelmet kel fordítanunk a fiatalokra és a fiatalok gyermekvállalási kedvének erősítésére azzal, hogy minél több lehetőség megismerésére biztosítunk teret – különös tekintettel a fiatal családokra és a családok növekvő vásárlóerejére.

    Egy magyar család statisztikai átlaga 3,7 fő – célunk az aktív szerepvállalás a 4 fő elérésében azzal, hogy a családok számára érezhető támogatást nyújtunk megbízható partnereinkkel és szolgáltatásainkkal.

Miért a Nativitas?

  • mert a Nativitas Kft egy olyan magyar marketing cég, ahol minden munkatársunk több, mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a családi marketing területén.
  • mert a Nativitas célja, a direkt kapcsolat kiépítése az Ön cégének termékei, szolgáltatásai és a fiatal családok, azaz a fogyasztói társadalom legérzékenyebb szereplői
  • mert a Nativitason keresztül bemutatkozó cégek számára kiemelt környezetet biztosítunk a fiatal családok megszólítására, különös tekintettel a várandós édesanyákra, és az egy, majd később több gyermeket nevelő szülőkre, Az idejében kialakuló bizalomnak köszönhetően partnereink folyamatosan bővülő termékpalettán tudnak kínálni az anyagiakban is növekedő családoknak

15 év tapasztalat – direkt kapcsolat a fogyasztóval – kiemelt környezet a termékek bemutatására – ez a Nativitas.

Küldetésünk alapja a hiteles szakmai tanácsadás az élet legfontosabb és legizgalmasabb – a gyermekvárást, a baba születését, gyermeknevelést felölelő szakaszában – kiegészítve hasznos információkkal, értékes termékmintákkal mind a baba, az anya és a teljes család számára.

Megbízható, egymásra épülő szolgáltatásrendszerünkön keresztül van lehetőségünk partnereinknek megteremteni azt a márka és/vagy termék ismertséget+ igényt a termékre, ami megjelenik minden fiatal család gondolkozásában, otthonában, már a baba megszületése előtt

A Nativitas két kulcs szegmensre koncentrál:

 

  1. Családok – a baba tervezésének, várásának, majd születésének időpontjától a gyermek 6 éves koráig
  2. Cégek – melyek fő célkitűzése a családok, főleg babák számára megfelelő termékek, szolgáltatások előállítása és a célcsoport elérése vagy szolgáltatást és a fő célkitűzésük, hogy megfelelő termékekkel és szolgáltatásokkal érjék el a családokat

Fő célkitűzésünk partnereink számára egyedi, erős és költséghatékony marketing stratégia kiépítése , amivel a leendő szülőket és már kisgyermekes családokat – azaz a célcsoportot – a számukra emocionálisan is legfogékonyabb időpontban érjék el, az adott életkori szakaszban leghasznosabb termékpalettával.

Célunk a hosszú távú és emocionális kapcsolat kiépítése a fiatal családokkal, különös tekintettel:

  • a várandós anyákra
  • a kisgyermekes édesanyákra
  • családokra egészen 6 éves korú gyermekekkel

Kiemelten fontos számunkra mind partnereink, mind pedig a fogyasztók igényeinek, szokásainak kiszolgálása, a a megfelelő, testre szabott és tökéletesen időzített szolgáltatások érdekében.